Nieuwe manieren vinden om het oude normaal door te laten gaan. Zo dachten Flower Factor en Royal flora Holland er vast over, want ipv. de offline beurs deze dagen (door corona kon deze trade fair in aalsmeer helaas ook niet doorgaan) is er nu een online beurs gepland!
SOCIAL TRADE FAIR | 11-16 JANUARI 2021
Met behulp van video materiaal en inspirerende post halen ze de beurs naar jouw Homeoffice.
” Flower Factor en Royal Flora Holland hebben de handen ineengeslagen om de interactie aan te gaan met een groot internationaal vakpubliek, net als op de echte Trade Fair. Aan de hand van een afwisselend en sterk programma maken we van onze socials een echte beursvloer.” – flowerfactor.com
REACH THE WORLD 24/7
Informatie, noviteiten, trends en vooral heel veel inspiratie is van 11 t/m 16 januari live te volgen op social media. Van livestreams op Facebook, tot fijne post’s op instagram, business talk op LinkedIn en leuke korte inspiratie posts op twitter & uiteraard filmconsent op Youtube. GET SOCIAL! Een echte sociale belevenis, helemaal 2021 style!
Dus tip van mij voor jou hou de accounts van de organisatoren in de gaten!
Flower trade fair in Aalsmeer
Missing the good old days. Want corona heeft behoorlijk wat roet in het eten gegooid. En nu nieuwsberichten dat zelfs supermarkten in delen van Europa niet eens meer bloemen en planten mogen verkopen ..(oneerlijke concurrentie, omdat de rest van de bloemenzaken tenslotte even dicht moet..) is het belangrijk dat we met z’n alle wel de motivatie blijven houden en bloemen en planten blijven kopen! Door gaan met inspiratie informatie verspreiden en het beste er van maken, ook in covid tijden. Dus zeker heel fijn dat Flower Factor en Royal Flora Holland een mooie beurs gaan neerzetten begin volgend jaar. Ik kijk er al naar uit.
Throwback offline editie
Het leuke aan de offline trade fair is natuurlijk de interactie met de standhouders. De passie volle mensen in bloemen en planten land. Heel benieuwd naar de offline editie, en hoe ze al die gave stands gaan vastleggen. Het fijne is wel dat we op social media ook na de 16e lekker sociaal kunnen blijven met de ontdekte kwekers etc. Want naast nieuwe producten, zijn er echt kunstwerkjes gemaakt van stands (heerlijk om te fotograferen) en ook online maken kwekers/veredelaars en meer bedrijven in de bloemenbranche er een feestje van!
Zet jij 11 t.m 16 januari vast in je agenda?
Mocht je graag een stand willen in deze offline editie als je bijvoorbeeld veredelaar, kweker, verpakkings leverancier bent;
De link met prijzen https://www.flowerfactor.com/news/new-blog-post-3/
Je moet inloggen om een reactie te plaatsen.