Vul de afstand met schoonheid, 1.5 meter bloemen campagne

Bloemenbureau holland en het vbw (Vereniging Bloemist Winkeliers) hebben een nieuwe campagne gemaakt zodat we op een leuke manier geïnspireerd raken om ook in COVID tijden bloemen en planten aan elkaar te blijven geven.

Beeld: Mooiwatbloemendoen.nl

Bij bloemisten 1.5 meter afstand = ‘vul de afstand met schoonheid (lees:bloemen en planten)’.

In het begin van de lockdown, toen de cijfers drastisch hoog waren, konden we niet zoveel. Gelukkig mogen we nu weer wat doen, bijvoorbeeld weer op visite. Om ‘ het nieuwe normaal’, de afstand normaal, wat fijner te maken vul je juist nu de afstand met bloemen en planten.

Want ja, een glimlach tover je ’t snelt op iemands gezicht met een bloemetje!

Want bloemen en planten staan voor hoop, dankbaarheid en ook blijdschap. Sombere woonkamer fleurt echt op, ook in slechte tijden.

EN er is een gave winactie:

Bloemisten geven ansichtkaarten weg met alle foto’s van de campagne. (Ook hebben ze linten, en posters en andere leuke tips op de website van mooiwatbloemendoen). Maar op de kaart die je gratis krijgt, staat een wincode. Hiermee maak je kans op een boeket of plant ter waarde van 30 euro! Leuke campagne toch?! 

Deze campagne ga je vaker zien! Fill the distance with beauty.

Meer inspiratie en informatie kan je vinden op:

www.mooiwatbloemendoen.nl  www.mooiwatplantendoen.nl

Deze site gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.